dimecres, 1 d’abril de 2009


2 d'Abril: Dia Internacional del Llibre Infantil

Demà es celebra el Dia Internacional del Llibre Infantil en commemoració del naixement de l'escriptor
Hans Christian Andersen.

L’IBBY (l'Organització Internacional per al Llibre Infantil i Juvenil) promou des del 1965 la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil i elabora un cartell i un missatge. Aquest any li ha tocat a Hani D. El-Masri., artista egipci.

Nosaltres per a fer la nostra pròpia celebració i per animar als que encara no els agrada llegir o no han trobat el seu llibre, hem començat al bloc un apartat de recomanacions , en castellà i valencià, de llibres que ens han agradat. A nosaltres ens agrada llegir, i a tu?




Jo sóc el món

Jo sóc el món, i el món és aquest jo
mateix, perquè a través dels meus
llibres puc ser tot el que vull ser.

Paraules i dibuixos, prosa i poesia
em porten a llocs que són propers
i alhora plens de llunyania.

A la terra dels sultans i de l'or,
mil històries que arriben al cor
de genis de llànties meravelloses,
ogresses, simbads i catifes voladores,
li conten els seus secrets a Xarazad.

Jo, amb cada mot de cada full de paper,
viatge lluny a través de l'espai i del temps.
I, damunt de les ales de la fantasia,
de terra i mar el meu esperit fa travessia.
Com més llegisc, més m'adone i sé
que jo amb el meu llibre sempre estaré
en la més bona de les companyies.
Dani D. El Masri

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada