diumenge, 18 de gener de 2009

Sóc Gabri

Quin cap que tinc!!!!
Acabe d'adonar-me de què havia d'escriure el meu text en valencià, i ho he fet en castellà, així que vaig a tornar a fer-ho:
Em diuen Gabriela, Gabri per als meus amics i la meua família.Tinc 11 anys i estudie 6è curs de Primària a València, al C.P. "Lluís Vives", on estic en una classe superxula, amb Sònia, Anna, Clara, Mansha, Maria Contreras, Abigail...i moltes amigues més, encara que no pose tots els noms.També faig l'últim curs del Grau Elemental de Ball, i l'any que ve començaré el Grau Mitjà de l' especialitat de Clàssic. M'agrada molt.
També m'agrada patinar. Estos Nadals vaig anar a esquiar a Pirineus i també ho vaig trobar molt divertit i molt xulo, encara que feia fred. De totes maneres, el que més m'agrada és llegir sense parar. Sobre tot, les novel.les de literatura fantàstica, les de Laura Gallego m'agraden molt. Les Memòries de Idhun me les he llegit moltes vegades. També m'agrada el cine, les pel.lícules. Ma mare diu que no puc vore una imatge a la tele per que de seguida me despiste i ja no faig res, però exagera, ho diu per que quan me pose a jugar a l'ordinador o a la Nintendo, se m'en va el temps molt apresa i em costa tancar. Segur que a les meues amigues els passa el mateix.
De música m'agrada escoltar la ràdio: Kiss i els 40 principals. M'han regalat el nou de "La oreja de Van Gog", i jo li vaig comprar al meu pare el de Cold Play, que també està molt bé.
Doncs, això és tot. Fins altra.
Gabri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada