divendres, 16 de gener de 2009

Les festes del meu poble

Aquest cap de setmana es celebren les festes de Sant Antoni al meu poble.
El dissabte pel matí hi ha un desdejuni a la discoteca del poble. Desdejunem xocolata amb dolços. Per la vesprada , hi ha una processó amb els animals i més tard la foguera. Jo m'en vaig a vore-la a casa de les meues cosines .
Al dia següent passen els abanderats per tot el poble i tiren caramels . En esta festa la gent es posa la roba tradicional i anem a l' ermita de Sant Antoni . La festa dura 2 dies .
Enguany , la meua cosina és festera . S'anomena Mº Geles. Quan la van anomenar festera tota la meua familia es va posar super contenta .
En setembre també es celebra la festa de Sant Miquel . Dura 1 setmana i ixen bous . Tot el que vulga pot vindre a ENGUERA ,està convidat .
Sonia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada