dimarts, 20 de gener de 2009

jo soc Tarek

Hola Eva , sóc Tarek . En aquest missatge vaig a parlar de mi . Sóc un xic estudiós . Sóc un xiquet d'un metre i mig aproximadament . M'agrada jugar al futbol i a aquest esport jugue amb els meus amics Diego , Carlos , Pablo , Dani , Fabri i Jaume . Jo crec que jugue tan bé gracies a la meua gran gran autoestima . M'agraden les xiques de la meua edat i algunes de la meua classe , 2 , 3 ... No m'agrada llegir llibres , però quan comence algun me'l llig en poc de temps . Les meues assignatures preferides son : EDUCACIÓ FÍSICA , EDUCACIÓ PLÀSTICA I MATEMÀTIQUES .Eva és la millor mestra que he tingut mai.
Toque els següents instruments : contrabaix , guitarra , oboè i flauta al collegi ,Clar que jo per a tocar tot açò vaig a un conservatori anomenat Velluters.
També vaig a karate , soc cinturó groc , encara que hi ha cinturons millors que jo, són pitjors en tècnica .

Tarek!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada